Tisdag

Fina orkideén jag fick från fina C.
 
 
Alexandra var duktig o hämtade hem skatterna från dagis igår.
Tyvärr låg både Engla o Nova på soffan o sov när jag kom hem;(
Inte så bra tid att sova på.
Dessutom svårväckta när jag försökte.
Men de vaknade lagom tills middagen var klar,sedan var det fullt ös igen:)
Behöver jag säga att jag fick lägga mig samtidigt för att de skulle kunna komma ner i varv för att kunna sova.
Trist trist.
Vet inte vilket årtal man satt i lugn o ro i soffan o såg på en hel film.
Tror det är dags att gå på bio:)
 
På förskolan  känns det lite rörigt just nu.
Tycker lite synd om pedagogerna som får stå ut med att det målas om på avd,kunde de inte väntat till sommaren då man kan hålla sig ute mer.
Barnen kan ju inte vistas i alla rum nu vilket gör att de får dela med andra avdelningar.
Hade packat Englas gympaväska efsom de har gympa på tisdagar med femårsgruppen,men tyvärr så är den stora salen upptagen efter som andra avd måste ha det utrymmet då de målar om på den avd oxå.
Att det målas om och att det är inskolningar på gång känns inte helt genomtänkt.
 
 
Efter skola/dagis tar vi bussen till Arninge.
Alexandra behöver handla en ny hudkräm på Kicks,hon är dyr i drift den lilla tolvåringen;)
Men jag behöver ju en ny hudkräm för min är ju slut och Biotherms är ju sååå bra för min hud mamma.
Uhhh hur ska det bli i tonåren???
Har ingen erfarenhet av tjejer i tonår,bara hur en pojke kan vara och han använde då ingen hudkräm i tolvårsåldern haha.
Bara att vänja sig jag har ju två tjejer  till som växer upp till tonårsmonster;)
 
Ha en toppendag
 
          
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Ha ha - och jag funderar mycket på hur det ska bli när tre tonårsgrabbar kommer äta oss ur huset.... :)

Kram

pillan

Ja själv kan jag inte fatta att lilla Nikki kommer att bli en sån tonårs-obstinat donna som sin syster... Men så är det ju såklart!! ;)

Kram P