Mulle MeckParken

 
Blev ett besök till Mulle meckparken som ligger i solna.
Den roligaste o bästa lekparken nånsin enligt Engla och Nova.
Tummen upp med andra ord.
jag och Björn kan inte annat än att hålla med de.
Perfekt med staket runt lekparken så ingen begår brott o rymmer :)
Bra uppsikt över barnen o superroliga rutschkanor o båtar .bilar klätterställningar o mkt mer.
 
 
Det mindre bra var väl vädret då som nästan blev tio grader kallare på ett dygn bara så där!
Trodde jag skulle frysa ihäl ett tag.
Ändå hade jag min sommardunjacka på mig men det blev riktigt kalla vindar och jag såg att det faktiskt fanns barn som gick omkring med mössa,den hade suttit fint idag.
 
Engla var inte still många minuter idag.
 
Nova och Engla hade mkt nytt att upptäcka.
 
Oj så liten Nova blev då!
 
 
 
Engla kändes väldigt liten hon med.
 
Tack för idag Mulle meck hit kommer vi gärna tillbaks flera gånger.
 
 
 
 
 
 
 
JUNITJEJ

Vilken trevlig park!

Elina

Det såg ju ut som en jätte rolig och spännande lekpark, det förstår jag de att den fick tummen upp :) Och skålen, visst var den läcker. Jag skriver ett inlägg här i dagarna om hur man gör den, den är rätt lätt att göra men lite pysslig. :)