Räkan

Resturang Räkan i Göteborg.
Vi beställde bord åt oss på rest räkan samma dag som vi anlände i Göteborg.
En supertrevlig rest med god service o god mat.
Litet o mysigt med en lugnt atmosfär.
Sen var det riktigt coolt tyckte både jag o barnen att man kunde beställa in räkor och köra in dem till sitt bord själv i en radiostyrd båt.
 
Engla o pappan väntar på mat.
En varsin drink innan mat är aldrig fel.
 
 
Här kommer räkbåten
 
 

Ett skepp kommer lastat med räkor.
 
Min käre sambo beställde även in ostron för det har jag aldrig nånsin ätit;)
Haha det blev en upplevelse.
Servitören hade en genomgång för mig sedan hade han jättekul åt mig som tyckte det såg osmakligt ut.
Men ner slank den i magen:)
Hur smakade det?ingen aning för här var det bara att svälja hela skiiiiten.
Nästa gång kanske jag törs ta en bit för att känna smak?
 
Räkorna var sååå goda.

Hit kommer vi jättegärna tillbaks:)
Riktigt mysigt och även toaletten får höga poäng(sånt e viktigt)
Nya fräscha handukar som låg i en korg och simmandes fiskar längs golven;)