Engla har tappat sin Tand

 
En Hot söndag med 26 grader värme.
Rätt så skönt att ha pool dessa dagar.
 
På förmiddagen hämtade Camilla upp mig så åkte vi mot Täby Galop för bakluckeloppis.
Jag hitta inte så mkt mer än en glasburk samt två klädplagg till mig själv.
Galet varmt och jag brände mina axlar ;)
 
Mina badankor.
 
Tog mig ett premiärdopp idag efter loppisen,så skönt att svalka sig.
 
Vad hände här????
 
Haha Engla tappade sin första lösa tand när hon badade ikväll:)
 
 
Så nu har vi lagt tanden i ett glas vatten för att se om tandfeén dyker upp i natt.
 
Engla med sin första tappade tand:)
 
Elina

Så härliga bilder, och nog kom väl tandfen alltid?! ;)

Svar: Såklart att den gjorde;)kram
mammansprinsessor

Maria

Stor grej att tappa sin första tand :)
Så härligt med pool hemma när sommarvädret visar sig från sin bästa sida!