För hon har blommor i sitt hår


Imorgon är det skolavsluting för Alexandra.
Ett skönt o lååångt sommarlov väntar.
 
 
Avslutning i kyrkan men jag är inte bjuden enligt Alex som inte vill att jag kommer haha.
Okej vi får se hur det blir med den saken;)
En halvtimmes avslutnig sedan delas betygen ut och elverna slutar.
 
Jag har lovat att vi ska baka en goood sommaravslutningstårta :)
 
Mitt hjärta tänk att du ska börja i sjunde klass till höst,det är inte klokt så fort det går.
Det händer så mkt i ditt liv just nu och jag är så glad att just jag får vara din mamma.
Jag är stolt över dig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vad mysigt med skolavslutning! Kan själv komma ihåg känslan av att ha ett låååångt och härligt sommarlov framför sig :)

Kramar

Maria

Fin hon är!!
Här har vi skolavslutning i morgon.


kram kram