S.O.M.M.A.R.P.R.E.S.E.N.T

Englas sommarpresenter till pedagogerna på förskolan.
 
Engla var noga med att hon skulle köpa en varsin tekopp till fröknarna:)
Då passade det sig bra med lite lösviktste och en chokladbit.
Den söta chokladen har ju bara en för söööt förpackning.
 
 

Överlämnade presenterna och tömde tjejernas hyllor.
Engla fick ta bort sitt namn på hyllan eftersom hon nu har slutat på dagis.
Känns jättekonstigt :(
 
Är nu hemma med en till sjukling.
Nova fick feber i natt :(
Hörde det fanns nu fler barn på avd som fått feber o prickar.
Inga prickar än så länge och själv vaknade jag med nackspärr from hell.
Satan i gatan kändes som jag fått en smäll rakt över örat ner mot nacken.
Gör fortfarande ont men det släpper till o från så jag hoppas att det ska ge med.
Fasikens så less jag blir,Midsommar i morgon och vi har bjudit hit vänner.
Hade tänkt åka ut till Rönninge by med lite midsommar-lunch och dans kring midsommarstång aj aj min stela nacke:)
Men det finns hopp det är väl bara att börja morgonen med en snapps el nåt;)
 
Glad Midsommar på dig som tittar in och var rädd om dig!
 
 
 
 
Therese

Så fina presenter! Hoppas ni haft en härlig midsommarafton. kram