Det är Nova och Jag i dag

                                                         
 
Hej hopp alla glada.
 
Jag och Nova kör en muusig hemmaoutfit idag;)
Vi har det lugnt o skönt bara hon o jag.
Björn åkte iväg till fyrishov i uppsala för att bada med Alexandra o Engla.
Tänk så härligt det är med bara ett barn hemma;)
Ingen som sliter o drar i en,förutom lilla pricken då;)
 
Natten har varit till det bättre o det tackar vi gudarna för.
Nova fick feber igår kväll men har sovit ok i natt.
Inget kliande som stört oss.
Jag förberedde mig på det värsta och hoppade i säng vid halv nio;)
Alexandra sov hos Filippa så jag visste att ett mindre barn skulle komma tassandes på natten.
jepp här vaknar alla om nätterna o ska sova hos mig;)
jag är väldigt populär om nätterna.
Vilket jag kan tycka är påfrestande.
Vem blir inte en varulv av för lite sömn?
Kärleken sätts på prov som aldrig förr.
Herrejisses så otrevlig jag kan bli,lika bra att ducka och hålla avstånd!
 
Rätt så mysigt att hålla oss inne för vädret lockar mig inte ut då det snöar här idag.
 
 
Gjorde oss en nyttig smoothies med blåbär/hallon apelsin.
 
 
Spelat fotboll har vi oxå gjort idag;)
 
Prickikorven idag.
 
Nu hoppas vi på att resten av familjen köper med sig lördagsgodis hem så vi har ngt smarrigt framför kvällens mello.
 
 
 
.