Döskalle

 
Den var ju så cool att jag inte kunde motstå att köpa den:)
Ett krav hade jag och det var att jag måste få låna den:)
Den är inte min den är Alex:(
 
 
Tjingeling mittiveckan!
 
Igår kväll kom den där förbaskade snön nerdalandes igen.
Tur det inte kom så mkt,men den ligger där fint täckt över den hala isen så man får allt se upp!
 
Det gick bara fint hos tandis igår med Alexandra.
Har fått två nya tider.
Tandställningen kommer att sättas in under påsklovsveckan.
Blir nog bra det här.
 
Passade även på att spana runt lite i Täby c innan vi skulle hem igen.
Så mkt fina vårkläder det finns oh my gaaad.
Väskan med döskallen var inte riktigt planerad att köpa men lite plåster på såret present till Alex i förtid;)
 
Nu ska jag sätta huvudet i lite läsning här.
På återseende alla fina som tittar in o säger ett "Hej"
 
 
Anneli

Snygg!! Va skönt att få börja med tandställningen nu. Dom är så jäkla duktig. Blir det både uppe å nere? Hon lär ha ont i tänderna från början, så du får laga nån god soppa:-)
Kram

Svar: Jepp det blir både på övre o undre plan:)jo jag vet hur ooont det gjorde jag har varnat henne,lika bra att tala om sanningen o överdriva lite så blir det oftast lättare kan man hoppas.Men hon lär nog slippa den där bågen som jag hade runt utsidan av käke/nacke:)värsta grejen hua.kram
mammansprinsessor

Nathalia

Hejsan mitt i veckan
hoppas att allt är bra? Har ej kommit mer snö i Västerås, solen skiner.
Aj har ont i halsen inget kul alls. Tur att jag hade en ledig dag i dag.
Hoppas mitt mail kom fram? Förresten väntar på svaren, om hus du fick för några veckor sen..
Kram tjejen.

Svar: Så fort jag hinner så mailar jag dig:)kram
mammansprinsessor

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Snygg! Förstår om du vill låna den! :)

Här har det kommer massa snö och man blir ju bara så less! Vill ha vår nu!! Kramar