Kalaslördag

Två kalasfina tjejer idag.
 
Hej Lördag.
Idag var småtjejerna bjudna på kalas hos Ebba.
Många kompisar var bjudna och även jag stannade kvar ;)
 
Nova har bråttom till kalas :)
 
Nova hade roligt på Ebbas rum:)
 
Temat på kalaset var Pirat.
Det var piratmuffins o skeppsråttor och alla barn fick göra en pirat mössa.
Sist men minst obligatoriska fiskdammen.
 
När vi kom hem hade Alexandra förberett och gjort muffins så Engla o Nova kunde hjälpa till med frostingen.
Smarrigt värre:)
 
Söta o goooda cupcakes som tjejerna gjort ikväll.
 
 
Två söta pirater
 
 
Nu sover dock alla mina pirater bara jag o Björn som är vaken.
Själv är jag tråkig och har lagt mig med lap topen i knät i sovrummet:)
 
 
 
 
 
maria eek

Jag är sjukt godissugen och era cupcakes gjorde inte saken bättre haha :)