Måndagsförmiddag

 
Kändes så vårigt o fräscht imorse när jag klev in i köket.
Har varit sparsam med färg i just köket men nu blir jag så glad av alla härliga pastellfärger som finns.
så jag köpte med mig en rosa löpare från Åhléns igår.
Matchade bra till de rosa tulpanerna;)
Nästan att man vill påskpynta lite hihi
 
En latte till mamman.
 
Måste visa dig mina jeans som jag köpte igår .
De är supersköna,nu kanske jag kan slänga mina please i tvättmaskinen efter två månaders användning haha.
Är lite rädd att jag inte ska komma i dem igen.
Men mina nya jeans är betydligt skönare;)
 
 
 
Finns att köpa på Joy :)
Tänk att förr var det lite tantvarning på den butiken men nu minsann finns det mkt fint;)
 
 Inte de bästa bilderna kanske men nu är jeansen på och det får duga så här;)
Själv tycker jag att dessa jeans påminner lite om Republic-jeansen!
 
 
Nu ska jag se till att Nova får lite plättar till lunch:)
Det är bättre med prickarna och om ngr dar blir det dagis igen.
Kompisarna på dagis såg så sura ut när vi bara lämnade Engla,Nova är efterlängtad.
 
 
 
 
 
 
 
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vad härligt vårigt och fint! Älskar ljusstakarna! Och skönt att hitta jeans man trivs med - det är ju inte alltid det lättaste :).

Kramar