Monday

 
Måndagens jag i morse!
 
Hej måndag och nya vecka.
Som jag har längtat efter måndag:)
Helgen har varit lite sisådär.
Slutet av förra veckan kändes bara tyng,bläää.
Men det går inte att gräva ner sig;)
Men så mkt tragiskt o jobbiga prylar att ta tag i.
psykiskt på alla plan.
Bägaren rann över i lördagskväll,då Alex bröt ihop;(
Hennes pappa ringde henne mitt i melodifestivalen och talade om att hans hund hade sprungit bort.
Gaah varför inte vänta med detta samtal till morgonen efter.
Men hunden är åter på plats och det är väl huvudsaken.
 
Lämnade imorse bägge barnen på förskolan,Nova har inte varit där på 3 v så det blev tårar hemma redan.
När vi kom till dagis var all personal på deras avd sjuk;(
Bara vikarier och Jag hade lite bråttom till bussen,ja då kan du lista ut hur den lämningen blev;(
 
Alla dagar kan inte bli bra men jag strävar att det ska bli så bra som möjligt:)
Det jobbiga är att jag känner mig så missnöjd med mig själv och självförtroendet är kanske inte på topp.
Känns som mina tankar är någonannanstans hela tiden.
 
Jaja hursomhelst blir det en tur till vallentuna åter igen på torsdag och då tar vi nya tag;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Maria

KRAMAR till dig ♥

maria eek

Förstår att det var jobbigt att lämna om det bara var vikarier. Hoppas att de väljer vikarier som vart där mycket iallafall!
kram

Svar: Händer inte så ofta att all personal blir sjuk samtidigt men nu hade vi oturen!Det kom även in personal från annan avd;)så det löste sig tillslut,de fick dela upp sig.kram
mammansprinsessor

Nathalia

Låter som du har det jobbig nu♥
Kram♥