Skärtorsdag

 
Hej skärtorsdag
 
Imorse fick små tjejerna ledigt från dagis,även mannen i huset har fått några dagar påskledigt.
Passade på att ta bilen in till stan och strosa runt i affärer.
Blev inte så många men Zara var viktigast att hinna med:)
Intog även lunch innan färden fortsatte mot Täby c för att hämta ut mina linser hos synsam.
 
Försökte även ge oss på att åka mot Arninge för att storhandla påskmaten men ingen hit med två barn som blev less o full av bus ;)
 
När vi kom hem var det bara att byta om till påskoutfiten igen och tjejerna fick gå påskkärring o knacka dörr.
10 fina teckningar hade vi gjort och såklart ville tjejerna del ut alla tio :)
Bara för mamman att hänga med:)
Tur vi har många hus på vår gata tsss....
 
Riktigt duktiga påskkärringar som fyllde hinken med godis,bra jobbat där;)
Glad Påsk hörde man med svag röst och så delades det ut påskteckningar.
 
Nu är det sängen som gäller har en Nova som tydligen vaknat till lite.
God natt.
 
 
Nathalia

Hur gick det, med handlingen?
Var hur mycket folk som helst på ICA MAXI.. fick panik var folk överallt.
Glad påsk.

Svar: Tack det gick rätt okej ändå:)mutade med mjukglass:)Glad Påsk
mammansprinsessor

maria eek

Jag älskade att gå runt och påska hos folk när jag var liten! Jag har dock inte berättat för Malva att man kan göra det för nu som vuxen tycker jag att det är mindre kul haha

Therese

Men så söta de är, så gulligt med påskkärringar. Hoppas ni fick med mycket mat här skulle också behövas en påfyllning. Hoppas ni har en riktigt mysig påsk! kram

Junitjej

Vilka söta påskkärringar! Glad påsk!