Vårjacka

 
Köpte en vårjacka till Engla
Tyvärr är den för liten för damen och jag har ingen lust att spara den till Nova
Antingen byter jag till en större eller så blir det en annan.
Engla ville inte ha en grön jacka;)
 
Tror om jag minns rätt att Kapp Ahl eller Lindex ska ha en liknande i rosa?
 
 
 
Anneli

Haha ,hur tänkte du? Grön jacka ,haha .
Vet precis.... Jag visade Lina en beige och en gröna jacka som var jättefina, Lina bara gick.....
Lycka till:-P
Jag tycker den är jättefin
Kram

Svar: Jag tycker såklart oxå att den är fin;)men jag tror inte att den kommer till användning.Köpte ett par gröna pilotbyxor i vintras o de har hon då inte velat använda.Spar de till Nova,men jackan får jag nog lämna tillbaks.kramen
mammansprinsessor

pillan

Den där jackan är så fiin! Snyggt med en färgad scarf tex ;)

Kram P

Annika

Hej där!
Söt jacka. Barn verkar numera kinkiga i smaken ;) Min dotter och son är likadana. Räcker att det inte är i den färg de gillar så ligger plaggen och dammar i garderoben ;)

Annika

Maria

Jag köpte en grön på Lindex till S, men hon sa likadant...En GRÖN jacka?? Så den har jag lämnat tillbaka igen.
Jag själv älskar den gröna färgen :)

kram kram