Wings

Har blivit lite småbesatt av vingar o stjärnor på mina tröjor;)
 
Oj vilken blåst vi hade i natt,hade lite svårt att somna om när jag hörde hur det stormade.
Imorse när jag klev upp såg jag hur barnens pulkor och leksaker flygit omkring på tomten.
 
Solen såg lockande ut så vi tänkte ta oss en tur till skogen så Engla fick åka skidor,samt grilla lite korv.
Men tji fick vi för det blåste så mkt att det bara kändes otrevligt.
Vi hade en liten utflykt på våran baksida istället där vi grillade korv o satt mot husväggen i solen.
Hade nära hem om inte annat;)
 
Senare på em tog jag och Alexandra oss till Täby C.
köpte ett par supersköna jeans som jag får visa dig imorgon;)
Nu är det nattning av barn och imorgon börjar skolan igen för Alexandra efter en veckas sportlov.
 
 
maria eek

åå, vad fin!

erika

vars är den köpt?

Johanna-modemamma

Åh vad snygg!
Ett jätte bra köp.
Kram!!