En Morgonsnabbis

En Morgonsnabb Dagens på Girlsen.
 
Hej Torsdag
Här tuffar dagarna på och snart är det helg.
Lämnade två glada tjejer på dagis i likadana klänningar som jag hämtade ut från HM igår.
Såklart de ska invigas BUMS.
 
 
Mina småhjärtan.
 
Själv är jag inte helt hundra ännnu men tänker inte tjata ut er med min bihålsinflamation ;)
Trött är bara förnamnet och nu vill jag se fram emot en pigg o härlig helg.
Speciellt då jag ska ta hand om mina tre själv.
En sak är säker vi behöver shoppa loss på lite sommarkläder till oss alla och det är ju alltid roligt:)
Min garderob ekar tom som vanligt när det blir ny årstid
Visst är det konstigt ?
 
Kram till dig.
 
 
maria eek

Krya på dej! Så fina de var i sina nya klänningar!

Elina

Men så fina klänningar, på två fina brudar :) Och jag är likadan, klart det ska användas på en gång. Tack för gratulationen förresten, känns hur mysigt som helst att han nu är här och för oss är han såklart den sötaste grabben som finns. Hihi!

Therese

Härligt med nytt! Hoppas verkligen du blir bättre snart, varit segt för dig!! Angående BUS finns det bara ett märke jag gillar, St Tropez i mousse form så har man en typ svamp handske på handen. Smörjer med en lotion från samma märke på sidorna av armarna, knä, händer och fötter så det blir naturligt sen på med själva bronsen. superenkelt. Så mousse varianten ska du satsa på har haft den i flera år. Rng Cow parfymeri inne i stan och fråga om de har den de är duktiga. kram

Johanna-modemamma

Men så söta de är!!!!
Kram