Hey You

Dagens glada ;)
 
Hej Torsdag
Känns så skönt att äntligen känna mig som människa igen.
Tror även jag haft lite pollen besvär tillsammans med bihålsinflamationen.
Nu kan jag åtminstone plocka upp saker som ligger o skräpar runt golven pjhu....
Dessutom har jag blivit kvällspigg igen ,vilket känns oehört skönt.
 
Fick också en glad nyhet idag att en av mina vänner fick en bäbis i tisdags:)
En liten pojke och sååå söt.
Synd att vi inte bor i samma stad längre för jag är så sugen på att få träffa dem.
 
 
Odd Molly koftan på och nya sköna sandalerna från Lindex.
 
 
Dagens Engla i maskroskrans ;)
 
Engla & Nova slocknade på ett ögonblick denna kväll,full rulle hemma hos grannen på studsmattan gjorde sitt.
Alex har börjat med nedräkning inför sommarlovet;)
Herregud tänk att hon ska börja i 7an.
När jag började att blogga var hon bara åtta år gammal:)
Mina älskade tjejer vad ni växer kan man stoppa tiden bara ett litet tag;)
 
Pappan i huset är hemma från Ryssland igen och för tillfället är han ute och monterar våran nya poolpump.
Den gamla gick typ sönder iFredags,typiskt allt ska hända när man är ensam hemma.
Tyckte den lääääät lite som någon körde en gräsklippare på vår tomt men det var bara poolpumpen som levde om .
Fick lite lätt panik där medans karln satt i flyget mot Ryssland haha.
 
 
 
Kram o Trevlig Helg
Får se om jag tittar in ngt under helg annars finns jag på Insta Petra Olzzon heter jag där;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Therese

Englas leende är ju för härligt!!! Inte lätt det där med ringar själv vill jag bygga om min som jag gjort själv ha en stor sten i mitten och två små en till av den jag har nu och en stor i mitten. Sen hade jag velat ha en rose eller guldring att byta med men man kan ju drömma som sagt :) Mitt enda tips är att man väljer en ring som går att matcha med nästa ibland väljer man först förlovningringen utan tanke på att det kanske kommer något annat som ska matcha så blir det svårt. kram

Elina

Härliga bilder, ni är så fina och grattis till din vän som fått bebis :)

Linda K - Hemma hos Klintons

Vilka fina bilder. Hoppas du får en härlig dag! Kram

maria eek

Härlig bild på Engla!

pillan

Så skönt att du är piggare!! Jamen visst är det märkligt att barnene är så "stora". Ena stunden känner jag mej som 17 men sedan inser jag att så är inte fallet.... Lite svårt för knoppen att acceptera ibland ;)

Kram P

Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Men hej, vilken mysig blogg :) Jaa, riktigt smidigt med sånna fönster då dom ska putsas.. det som underlättar är ju skönt :)

Kram!

Elina

Så "skönt" att jag inte är ensam om att ha och har haft kräkbarn, hihi :) Och även om jag följer dig på instagram vill jag ha en blogg uppdatering nu :P

Anna

Ja stanna tiden en stund tack!! Shit vad det rullar på, redan sjunde klass?!

/Anna

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vad fin du är!!

Hoppas du haft en bra måndag! Kramar