Linnea-dagen och nu grönskar det.

 
Vårat körsbärsträd står i blom.
Så otroligt vackert när det blommar och jag var nyss ut och hämtade in lite kvistar för att sätta i vasen här inne i hallen.Det surrades för fullt så man fick se sig för så man inte fick tag i en getingrackare.
 
Idag var det dagis igen efter en lååång helg.
Dessutom Linnea dagen för Nova som heter Linnea i andra namn.
Måste hitta en liten  namnsdagspresent minsann.
 
Helgen har vi gjort lite av varje,varit lite sjuk o febrig varit på födelsedagskalas hos mina systerbarn som fyllde 18 och 21 år.
skrubbat altanen o tvättat fönster,Alex har varit på Grönan med kompisar.
Sen har hon även varit i Vaxholm,det är nu det börjar sägs det;)hon ränner överallt nu den blivande tonåringen.
 
 
Två systrar imorse innan dagis.
 
Drog i väg lite tidigare imorse för jisses vilket ljud det var i detta hus.
Det borrades o grejades inför vårat infranät,Björn fick jag slänga ner i krypgrunden för att dra kablarna rätt.
Härlig morgon :)
 
Så här prydligt vart det på hallbyrån då ;)
 
Åter till kaffet,jag är vansinnigt trött fortfarande,tyckte läkaren sa att koffein var olämpligt tre timmar före/efter tablett men jag är då inte pigg.
Jäklar förkylning säger jag.
 
 
maria eek

Körsbärsblom är så vackert! Och Linnea är ett sött namn. Funderar på att kanske använda det som andranamn och vi får en flicka. kram

Amanda

Så fint ni har det hemma hos er! Kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Det är ju så underbart nu när alla träd blommar! Det finns inte mycket som slår denna årstid! :)

Hoppas du blir kvitt förkylningen snart! Kramar

Linda K - Hemma hos Klintons

Vilka vackra bilder :) . Kram till dig fina ♥

Therese

Så härliga bilder och söt den är på tjejerna! Hoppad du mår bättre snart! Själv har jag fått pollenproblem. kramar från mig