Mor & Dotter tid

 
Hej Tisdag
 
Idag hade vi tid hos tandläkaren för Alex.
Men duktiga tjejen fick ta sig dit själv eftersom jag satt hos frisören med folieslingor.
Men vi hann med en lunch tillsammans o span på stan;)
Än så länge gör det inte ont i hennes mun,tandställningen skulle spännas idag.
Tycker hon gör det bra:)
Besökte Hollister och Alex fick en skjorta som var så fiiin på henne.
 
 
 
 
Fyndade lite mer juveler från Ur&Penn löp o köp 20 kr för alla smycken :)
 
 
 
 
Ett par mjuka sköna Hollister till mamman haha mitt första Hollister plagg :)
Perfekt till PW.
 
Nu läggdags av småbarn i detta hem.
Mammaspixlar.se ♥

Åh tack :)

Så fina armband!!!

Therese

Jag hade ju tandställning i över två år så jag vet hur det kan kännas i munnen men det är ju skönt när man ser att det blir bättring. Härlig shopping! Ska själv smita in på Hollister i NY då jag tänkte mig ett par shorts att ha på båten eller skrota runt i. Den där korta varianten på byxor är så bra, har ett par från Forever21 som är favoriter liknar dina. Hoppas ni har en mysig kväll! kram

Cissi - mamma till 2 prinsessor

Skönt med mor-dotter tid och vilka snygga armband