Våran Lördag

Lycka är att få blåsa såpbubblor tycker Nova.
 
Hej Lördagkväll
Idag har vi spenderat dagen med att plantera lite jordgubbsplantor.
Samt fixat o städat i poolen (inte klar ännu)
Våran pooldammsugare är i det segaste laget och det tar timmar att få botten ren.
Har även beställt ett poolskydd dels för att det blir enklare att hålla smuts borta och även en större säkerhet då man inte vet om barnen detta år klättrar över staket o grindar,usch hemska tanke.
Det är inte bara lyxigt med pool inte.
Det kräver ständig övervakning.
Men nu blir det bra med ett pool lås.
Minskar min stressfaktor lite i alla fall ;)
 
 
Engla hugger in o dammsuger lite ;)
 
 
Att blåsa bubblor är väldigt kul.
 
Köpte en ny matta med fjärilsmotiv på till tjejerna.
 
 
Tycker den blev helt okej ;)
Dessutom kostade den inte många kronor.
 
Åter till hockeyn än så länge går det bra för oss Svenskar :)
Heja heja,
Ha en fin lördagskväll.
 
 
 
 
 
 
 
Mysan -

sv: Ja usch magsjuka är de värsta. Jag har sån fobi men tacklade den rätt bra! :P
Men nu är vi på benen igen! Skönt! :P

Kramar

Therese - Sockenvägens Söta

Poolskydd lät som en bra investering! Säkerhet kan man inte tulla på... KRAM!

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vad fin mattan var!! Härligt med pool, men jag förstår din oro för barnen. Jag skulle vara helt nipprig.... :)

Följer dig också! :)

Kramar

Linda K - Hemma hos Klintons

Härliga bild och vad skönt med poolskydd. Jag vet bara när jag är hos min mamma som har pool. Sitter på helspänn hela tiden. kramar

Sofia

härliga bilder :)

maria eek

Så lyxigt med pool! Men bra att ni har skydd! Jag såg ett jätte sorgligt avsnitt av Sofias änglar där den fyraåriga sonen drunknat i deras pool...

Therese

Så söt matta! OCH härliga bilder! Lät ju ba med vinden :) blir ju ett helt annat hus då, coolt! kram