Englas första strike

 
 
Nova i bowlinghallen idag:)
 
Startade morgonen med en cykeltur ner mot gymet.
Provade på med lite styrketräning,kan inte maskinerna alls så det blev inte så svettigt pass om man säger så.
Men har bokat hjälp för mig som nybörjare på torsdag kväll,så de kan gå  igenom träning o tips.
All hjälp mottages :)
Har inte blivit bättre i mitt ben som jag sträckte på zumba passet heller,kan inte riktigt stödja mig på benet och ont som attan gör det om jag ska springa eller hoppa.
Körde benpress i idag och hoppas på att knäna ska bli starkare.
 
Idag har vi även besökt Vallentuna bowlinghall med kidsen.
Tjejerna tyckte det var jättekul.
Engla fick till och med strike :) inte illa för att vara 6 år och spela bowling för första gången.
 
 
Haha våran Engla :) blivande bowlingproffs.
 
Kloten är ju rätt så tunga för en treåring men denna "korg" lägger barnet ner klotet i så rullar det i väg,praktiskt;)
Nova tyckte det var superskoj så hit kommer vi fler ggr.
så kul att kunna göra ngt som alla i familjen kan vara med på.
Alexandra har varit på bowlingdisco tidigare och på lördag är det Englas tur att få gå på bowlingkalas så det passade perfekt att få prova på lite så hon vet vad hon har att vänta på lördag.
 
 
 
 
 
 
 
 
Karin

Haha det är så roligt att bowla... har jag kommit på i höst. Inte gjort det på HUR många år som helst men nu har det faktiskt blivit ett par ggr:)

Elina

Bowling är ju såå kul, dock är det riktigt länge sen jag bowla så jag kanske får boka en bowling dag/kväll snart :)

Maria

Så roligt med bowling!
Det är inte lätt med alla dessa maskiner. Perfekt att kunna få lite hjälp.

kram kram

Kristin / Onlyfemale.se

Vad roligt med bowling! Vi har ocksåvarit där några gånger och alltid uppskattat av pojkarna. Vilken fin blogg du har, jättefina bilder och inspirerande läsning:)

Svar: Tusen tack för fina ord;)
mammansprinsessor

jannice lindell

härligt med bowling=)

Victoria

Såå kul med bowling=)

Amanda

Åh det är ju så roligt med bowling, både för stora och små!:-)