För att jag inte vill haaa pippi tofsar


Åååh nej mamma.
 
Förra veckan var var det Astrid Lindgren tema på Novas förskola.
Nova ville klä ut sig till Pippi;)
Hon var med på noterna ända tills det blev pippilotter i håret.
 
Vi har en väldigt bestämd tjej i huset
Kanske passat bättre som Lotta:)
 
Sötnosen då så sur hon var innan jag förstod att det var de två tofsarna som ställde till det.
Kan försäkra dig att de togs ur snabbt efter denna bild togs:)
Pippi var hon ialla fall med eller utan tofsar.
 
Sötfisen då;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Helen.HUSnrNIO - Vinn Monsters University box, Monsters klocka och dvd

En väldigt söt Pippi iallafall men säkert lika söt utan toffsar :)

Trevlig helg!

yasmine modell mamma och fru

tack vi flyttar hem till vår lägenhet i sthlm som vi haft hela tiden.
nu ska jag kolla sex and the city filmen innan jag somnar.
vilken söt pippi tjej du har
kraaam

pillan

Nikki skulle älska dessa Pippi-kläder! Måste nog slås in i en julklapp ;)
Hmm ja du den där "lotta" känner jag oxå!!! ;)

Kram P