Första Joggingrundan

Årets Blossa glögg och en bukett med blommor kom sambon hem med förra v.
 
Så blev det Måndag igen:)
Helgen blev inte riktigt som jag tänkt,den bara så galet tråkig.
Inget som jag kan sätta ord på direkt men bara så vansinning tråkig.
Längtar lite efter ett miljöombyte om jag ska vara ärlig,vill att det ska hända ngt spännande o nytt:)
Men fick lite nytta gjort i hemmet om inte annat.
 
Måndagen började dessto bättre.
Tog en motionsrunda i spåret med Alexandra i morse som hade studiedag då hon arbetade på skolan i lördags med öppet hus.
 
Jisses jag har inte sprungit/joggat sedan tonåren och det var läääänge sedan:)
Alex var såklart duktig o sprang i från mig,själv hamnade jag vilse (typiskt mig)
Men fläsket fick röra på sig och det kändes bara såååå skönt även om jag inte orkade springa hela 1.25 M.
Kanske nästa gång?
Jag är glad att jag överhuvud taget tog mig till spåret.
Tack min älskade dotter;)
 
 
 
Tänk att man blir så glad av blommor.
En riktigt fin höstbukett:)
 
Träningen då hur går det?
Jag ska försöka att få till minst 3-4 dar i veckan på gym.
Just nu är det gruppträning som lockar mig mest(trodde aldrig )
Men det är peppande och jag vill svettas och känna att det är asjobbigt samtidigt som det är kul;)
Styrketräna är lite halvsegt men kommer kanske in i det så småningom.
Detta är ju bara min 4:de träningsvecka.
 
 
Glöggen var helt ok även om jag bara tagit ett litet smakprov;)
Har den ståendes på köksbänken och kan inte sluta tro det är en kvarglömd ketchup flaska som står framme:)
 
Nu åter till läxhjälp någon ska redovisa Spanska i morgon på skolan.
Sedan har jag Engla som ska i säng.
Nova är den som sköter sig;)hon sover redan.
Mannen jobbar sent ,har Japaner på besök hela veckan:)
Så det gäller att trixa o fixa så allt löser sig.
Men allt går om man vill.
 
 
 
Karin

Bra jobbat med joggingrundan!:)
Och glöggen är jag såå nyfiken på. Får nog nöja oss med den från Ikea och Mars & Spencer i år med:)

Maria

Underbar blombukett!
Härligt kämpat med löpturen. Jag försöker springa i alla fall minst två gånger i veckan. Sådan skön känsla efteråt tycker jag.

kram kram

Amanda

Men jisses så bra kämpat, all träning är bra träning!

Jag trodde också först att flaskan var en ketchupflaska, hihi! Jag fick titta både en och två gånger! Vad tycker du förresten om årets glögg? Är så himla sugen på att testa!:-)

Kram!!<3

Julia

härligt kämpat med träningen :) och glögg som är så gott! imponerad över att du bara smakade lite ;) sv; ja det tycker jag du ska göra! jättemumsiga :)

Kristin / Onlyfemale.se

Jag minns själv min första joggingtur, jag sprang knappt 10 minuter utan att bli kräkfärdig men i somras klarade jg av tjejmilen. Så sjukt stolt ocj nöjd efterråt. Det blir verkligen bara bättre och bättre ju mer man tränar.
Nu är det flera veckor sedan jag sprang pga förkylningarn men jag tänkte köpa gymkort(igen) och satsa på spinning under vintern nu. Känns inte så roligt att springa i snö och slask.

Jag har inte provat glöggen ännu men vill gärma så jag borde nog köpa mig en liten flaska om du nu rekommenderar den.

Ha en fin dag.

kram kristin