Klädd för en discokväll


Shoppade en partyoutfit till Engla igår och lite till;)
Finns så mkt fint tjejer så jag blir galen.
 
Ikväll vankas det skolfest minsann.
Englas första disco och hon är sååå förväntansfull.
 

Älskar dessa tröjor med spets och rosett;)
 
 
Denna med strassvingar på ryggen,sååå cool.
 
Lite Nova strumpor tyvärr var de försmå för Engla.
 
Nu ska jag slänga på mig skorna och hoppa upp på min cykel som för övrigt inte har någon luft alls i framdäcket
För att cykla ner mot gymmet på ett 55 min spinningpass:)
 
 
Julia

gud va fina! kan tänka mig att det blir en riktig prinsessa i det där :) sv visst är det! :) tack detsamma! kram

Kristin

Mycket fint! Den randiga tröjan har min Nova också. Men vart har du köpt den blå klänningen med vingar, den gillade jag. Paketet kom idag, tack så mycket. Nova blev så glad. Kram