Life begins after coffe

 
 
Denna morgon började inte bra,inga detaljer men när hela familjen ska trängas i ett badrum blir det katastrof.
Mitt morgonhumör är inte att leka med grrr...
 
Gick alla fall i väg till Novas förskola som hade drop in frukost.
I vanliga fall serveras det inte frukost på dagis, kan tycka det är lite underligt med en drop in frukost:=)
Men det är väl mysigt.
Drack mitt kaffe i en vit toaplastmugg,men huvudsaken man får sitt morgonkaffe eller hur?
 
Ikväll vankas det utvecklingsamtal för Nova tur mannen kommer hem(i tid) så jag kan gå på det för Alexandra har dansträning ikväll:)
Dessa möten hit o dit.
 
Gymmet ska jag till också så det blir en intensiv kväll :)
Knät är bättre och jag håller mina tummar nu att det ska fortsätta så.
Försökte köra lite core hemma igår kväll men barnen älskar den rosa träningsmattan så där fick jag inte vara ifred haha.
Sedan var det någon tonåring som utalade sig att jag flåsa för mkt:=)
Mina underbara älskade barn vad hade jag gjort utan er och vad gjorde jag innan er?
 
 
Maria

Mysigt med droppinfrukost, kanske inte lika mysigt med kaffe i en vit toaplastmugg, haha!
Skönt att ditt knä känns bättre igen.

kram kram

maria eek

Mysigt med dropin frukost! Jag älskar den tesorten!

Cissi

Lite skumt med drop in frukost, som om inte alla är stressade ändå på morgonen?!

Svar: Ha ha jo precis blir en kaffe i farten ;)bättre med drop in fika så fall på eftermiddag.
mammansprinsessor