Så mycket bättre

Dagens lunch kyckling med broccoli.
 
Tusen tack för att ni vill svara på mina frågor ang träning och  s.k knäskada:)
Blir så glad när ni lämnar en kommentar efter er det gör så mkt:)
Knät känns "peppar peppar" bättre idag och det glädjer mig såklart.
Avstår från gym idag(alla pass var ändå fullbokade)
Men tänker köra lite core hemma istället.
Jag får inte lata till mig nu när jag kommit igång så bra.
Dessutom har jag bokat en tid i morgon för oss nybörjartränare med tips o komma igång.
 
 
 

Har ändrat om köksbordet lite.
Det står ju inte helt bra såhär men man måste våga förnya lite,eller hur?
Mest är jag nog less och vill köpa ett nytt bord med stolar;)
Men det står inte i vår tioårsplan enligt sambon,så vi lär väl få nöta ut detta ett tag till då.
 
 
 
yasmine modell mamma och fru

åh tack kram till dig med.
ser fint ut.
kraam

Karin

Ser jättegott ut:)

Lisa

Så gott det såg ut och nyttigt!

JUNITJEJ

Fint köksbord!

julia

otroligt fina bilder, gott såg de ut också:D

Kristin

Jag är också sugen på att byta ut köksbordet, vill ha vitt. Så snyggt!
Tyvärr är maken en motståndare här också med tanke på barnen.

Kram

Amanda

Det ser urgott ut! Och så fint med bordet!:-)