Sista Onsdag i November


Älskar att tända en massa ljus så himla mysigt.
 
Idag har vi plus grader i Sthlm och regnat har det gjort i princip hela natten.
Hade en Nova som kom in till oss i natt som låg o vred på sig en bra stund innan hon kunde somna om igen.
Lite surt att kliva upp i morse så vi försov oss en 20 min phju..men vi var i god tid och han med en tidigare buss än vanligt så vi hade en hel kvart tillgodo på skolan;)
Bra jobbat och då hade jag inte packat skolväska/gympapåsen.
 
 
 
Tog ett spinning/core pass igår kväll.
Orken fanns inte riktigt med mig fy så trögt allt gick men jag tror att det berodde på att jag stoppade i mig middag en halvtimma innan?
Inte så jäkla smart att äta våfflor med grädde o sylt innan;)
Trodde ett tag att grädden skulle komma upp så jag var livrädd när jag låg på magen;)
Nej inge mer mat innan träning så tätt inpå.
så klantigt av mig.
 
 

Även om vi sällan ser på Tv i sovrummet så är det skönt just på helgen då barnen vaknar tidigt att kunna slå på barnkanalen.
 
Köpte med mig en bukett liljor från Hötorget i helgen,såå billigt;)
 
 
Funderar på att ta ner den stora julkartongen från vinden i kväll och börja småpynta med adventsstjärnor.
Ja så får det nog bli :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Karin

Åh vad mysigt och snyggt det ser ut, så fräscht att det går i vitt!

Svar: Ja Kina för övrigt är nog INTE att rekommendera att föda barn, alltså de lokala sjukhusen (där plockar de förresten ut 95% med kejsarsnitt;)) men vårt internationella privatsjukhus är grymt, fantastisk personal! Och ja… blir faktiskt inte så sugen på att föda barn i Sverige när jag läser om alla mardrömshistorier om att man inte får något rum eller inte ens vet var man ska:)

Ha en fin dag!
Kram!

Karin

Svar: Nej alltså inte tills man är på fötter eller jo fast inte bara utan sen också;) Sen börjar mamman jobba… Och mormor eller farmor bor alltså hemma och tar hand om barnet. Jag tycker bara det är så sjukt, man vill väl vara med och ta hand om sitt eget barn?!:)

Therese

Va mysigt o fint ni har det! Önskar jag hade tid o ork o pengar att fixa o dona lika fint här hemma:) Kram

Maria

Fint ni har det!
Förstår att det gick trögt att träna med våfflor i magen :)
Jag brukar försöka äta cirka två timmar innan jag ska träna, brukar funka rätt bra för mig.

kram kram

Maria

Testa om du får möjlighet för det var superkul!!
Och visst ser det lätt ut, men jag var verkligen helt färdig efteråt.
Väldigt effektiv träning.

Kristin

Fint ni har! Våfflor kanske inte är så bra uppladdning men gott är det :) Du får ta dom efter passet nästa gång! Kram

Amanda

Jag formligen älskar ert sovrum! SÅ himla mysigt!:-)
Kram

pillan

Så fint och mysigt!
Idag ska jag tända upp alla stjärnor och stakar i fönstren, wieee!!

Jamen testa kaffet jag var så skeptisk innan, rått ägg liksom uääk, Men det är supergott!!
Kram P