Tisdagkväll hos oss

I hemmets lugna vrå är nu ljusen tända ;)
 
Jisses vilken fart o fläkt det varit i detta hus under eftermiddag/kväll.
Fått värma min mat i micron minst 48 ggr.
Det har knackat på dörren ,det har varit grannbarn som kommit o gått,en ska ha hjälp på toa,en annan fick ett raseriutbrott för maten inte var bra.Fight mellan systrarna ja skrik o bråk.
Att mannen är på konferens är ju inte så mkt bättre.
Dessutom på ett SPA,jag kunde gärna bytt och åkt för honom:)
 
Men nu sover mina underbara solstrålar(åtminstone två av dem)
Det blev stränga order att lägga sig väldigt tidigt ikväll,då Engla inte somna förräns tio i går kväll.
Jag får så dåligt samvete att behöva väcka henne om mornarna.Nova är som en klocka och vaknar samma tid varje morgon pigg o glad;)
 
Nu har jag tonårsmonstret för mig själv i soffan;)
Tänke göra oss en kopp te och invänta fest hos Bagge Wahlgren guuud vilka underbara människor älskar Laila;)
Niclas ska vi inte tala högt om,blev så kär i honom efter filmen G vilken snygging:)
kanal 7 21.00 bara så ni vet.
 
Åter till vårat kvällste då.
 
 
NailBabe

Äntligen öppnar Nailbabe nästa vecka!

"Det ska inte behöva vara för dyrt att unna sig snyggaste naglarna"

Salongen är ett charmigt unikt ställe för alla de som söker lite mer än vad som tidigare funnits. Inga stela väntrum med panflöjtsmusik, telefoner ingen svarar i, dyra priser och korta öppettider. Vi är något helt annat.

Boka din tid online:
http://timecenter.com/nailbabe

Besök hemsida, har du frågor osv?
http://matildaisaacs.wix.com/nailbabe

Du är VARMT välkommen!

Kristin / Onlyfemale.se

Flrstår att du gärna hade bytt, det hade jag också gärna gjiort, lite SPA nu hade inte varit fel:)

Vad fint du har hemma. Vilken smart idé med alla ljusen, den ska jag ta efter:)

Ha en bra dag.

kram Kristin

Therese

Förstår att du är trött nu då! Jobbigt då man dessutom är ensam och inte blir avlöst. Jag har helt missat det programmet men vi tittar inte på tv i veckorna. Kanske får titta på det via Play... kram

Lisa

Så fin bild och hoppas att du är piggare idag :)

kram

Maria

vad mysigt ni verkar ha det :)

Karin

Haha lät väldigt trevligt med SPA men ser mysigt ut hos er med;)

Paulina

vad mysigt :D

Amanda

Så mysigt ni har det, er ljusförvaring är ju verkligen supertuff!!:-)
Kram!

Camilla

Gillar också det programmet men missade i tisdags! Idag är sista dagen att tävla om produkter värda över 1000 kr på min matblogg så skynda in och tävla :)

Maria

Älskar "fest hos Bagge Wahlgren"! Just nu det bästa som går på TV :)
Går det bra med träningen?

kram kram

Maria

Min bloggadress föll visst bort i kommentaren :)