Andra träningsveckan

Finaste Englan
 
Sitter o slösurfar i soffan tillsammans med Engla o Nova som ser på barnkanalen.
Vi åt en frukost i lugn o ro framför tv.n tillsammans så skönt med lov.
 
Nu är jag inne på min andra träningsvecka.
Igår kväll blev det spinning och sedan ett core pass direkt efter.
Har även bokat ett lika pass ikväll.
Har upptäckt att jag har nog starkare ben än armar;)
Orkar inte en endaste jäkla armhävning,sjukt jobbigt och står jag på knäna så känns det ju ingenting?
Kanske fel teknik:)
 
 
Två glada och söta systrar.
Är så tacksam att min äldsta tjej kan passa tjejerna om kvällarna så jag kan träna.
Pappan har mkt jobb nu;)
 
Är så glad att kunna få tillbringa höstlovet med mina tjejer även om vi inte har alla dagar inplanerade med aktiviteter.
pillan

Hejja hejja! Nu är du på G!! Bra att du kör core så du får igång bålstyrkan, man är aldrig starkare än den svaga länken (som brukar vara just bålen)

Kör hårt för du kommer snart märka dina resultat

K R A M, PIllan

Helen.HUSnrNIO

Så fina bilder med mycket bus och glädje i blicken :)
Trevlig onsdag!

maria eek

Härligt att få tid att träna och jätte fina bilder på prinsessorna!
kram

Tess

Sötaste E, verkligen ursött med den gluggen. Jo visst är det så ;) tur att man har vänner som ger bort fina presenter. Sist jag köpte ett sånt ljus var 3 år sen. kram sov sött!

Amanda

Ljuvlig!!:-)

Mamma till William och Wilma

God förmiddag söta..SÅ söta bilder på sötisarna..Ha en fin torsdag..kram kram

Linda K - Hemma hos Klintons

Vilka härliga bilder. Och vad duktig du är som kommit igång med träningen. kramar

jannice lindell

Härligt med träningen. Jag har varit sjuk så jag har inte kunnat träna på ett tag... Men nu jäklar ;)

tinabanck.blogg.se

Sötnosar. :)