Englas 6 Års-kalas


Idag var det dags för Engla att bjuda hem sina vänner på Barnkalas.
Tårta skulle hon såklart välja själv,där har man ingen talan;)
Även dukningen,Engla hade tidigare varit på Toys´r us och köpt tallrikar o muggar ,servetter och tilbehör med sin pappa och lillesyster.
Det märks att vi börjar få en stor tjej här hemma nu:)
 
 
Våran Älskade tjej med sin chokladtårta;)
Paaaaarty....
 
6 ljus att blåsa ut.
 
Tänk att ballonger är sååå kul,särskildt när de smäller:)
 
Dansstopp blev en favorit och det spelades Yohio på hög volym.
 
 
Jag o Engla var nöjda med dagens kalasande!
Nästa år funderar vi på om vi ska ha kalaset redan i Augusti så vi kan få till ett poolparty eller så får det bli ett bowlingkalas men det är nästa år det;)
 
 

Nu har vi kalasat klart för i år.
 
 
 
 
Cissi

Ser ut som ett riktigt lyckat kalas! :)

Maria

Roligt med kalas & härliga bilder på er!

S ska vara redo att hoppa i bassängen klockan 8 varje söndagsmorgon....ingen jätte roligt tid. Men man vaknar i tid i alla fall :)

kram kram

jannice lindell

Vitrinskåpet kommer från Jysk! Jag och sambon måste kolla in de för de var ju så snyggt på bild. Hoppas de är lika förväntansfullt i verkligheten! Kram

Svar: Från Jysk oj då måste jag dit BUMS!!!! KRAM
mammansprinsessor

Fröken M

Åh va mysigt ! Jag förstår att hon var nöjd :)
Här smider Viggo planer för fullt inför sin fyra års dag ( i april !? ) så helgens kalas gav visst mersmak ;)
Ha en mysig dag !
Kram

Tess

Vilka härliga bilder! Söta ni är tillsammans. Så mysigt med barnkalas. Jag borde nog börja planera för Viggos femårskalas snart ;) Önskar dig en härlig dag! kram kram