Frost och minusgrader


En Måndagmorgon med frost och minusgrad.
Brrr hade gärna tagit på mig vinterjackan i morse då vi promenerade mot skola/dagis.
Men de har väl lovat Afrikavärme under veckan:)
 
Haft problem med magen under helgen så ingen träning blev av.
Känner mig smått missnöjd att det bara blev ett träningstillfälle förra v för min del.
Hade tänkt boka under helgen med de passet var fullbokat,dags att få hjälp med maskinerna tror jag:)
Men imorgon då kör vi så det ryker 2 pass är bokade spinning/core och nu jäklar vill jag komma igång att träna en 3-5 dar i v.
Nu ska fladdret bort så även jag kan bli beach 2014,åtminstone slippa stå o skämmas i vassen.
 
Ska även försöka att köra på lite hemmaträning framför tv:n.
Nu vill jag komma igång på allvar för jag tror att jag kommer att må betydligt bättre.
 
 
 
Den fina höstbuketten som jag fick av Madeleines mamma för en månad sedan,fick jag tyvärr slänga förra v men den stod länge;)
 
 
 
Cissi


Vilken vacker höstbukett!

Lisa

Så fin bukett :)

Kristin

Heja heja! Skönt att komma igång med träningen. Kram

Linda K - Hemma hos Klintons

Puh ja, den där träningen. Skulle också kommit igång men drog på mig en himla seg förkyldnign istället. Suck. Jag får helt klart köra på beach 2014 ;) . kram

Jenny

Verkligen en vacker höstbukett :-)

Elina

Vilken fin bukett :) Och här är en till som hade velat komma igång med träningen, för precis som du skriver så hade jag också mått så mycket bättre av det. Kram och hoppas magen är bättre nu?

Elena

Vilken fin bukett!

Tess

Hoppas det blir bättre med magen. Jag får just nu nöja mig med ett pass på gymmet blir nog på lördag. Men jag borde träna lite kondition också får bli efter min resa. Jo visst ska det bli Afrikavärme jag väntar med spänning på det ;) kram sov sött!

Maria

Inget kul med kass mage, hoppas att den mår bättre idag igen!
Vacker bukett!

jannice lindell

de där ser härligt ut

Karin O

Låter så friskt och skönt när man läser om det:)
Och vilken fin höstbukett!

Tess

underbar bild! kram kram