Jag har blivit med träningskort

Träningskor ett måste.
 
Herrjössses vad har jag gett mig in på;)
Otränad som en gris.
Har skaffat mig ett träningskort på puls o träning.
 
Igår var det premiärträning
Jag tänker börja försiktigt och inte göra de där klassiska nybörjarmisstagen,ja trodde jag ja och tog ut mig rejält
Började med spinning(aldrig gjort)sedan körde jag på ett core pass direkt efter.
Trodde jag skulle kräkas när jag kom hem:(
 
Ikväll tänker jag cykla lite lugnare eller dra ner tyngden;)
Blir bara spinning ikväll.
Mår för övrigt bra inte ont någonstans ännu peppar peppar.
Så skönt att hela kroppen fick arbeta,jag är så glad att jag kom dit igår:)
Nu jäklar ska mitt nya hälsosamma liv börja.
Som jag har läääängtat.
 
 
Beviset;)
 
 
.
 
Tess

Härligt! Det blev jag med i februari och använde det för första gången förra lördagen :( illa kram

Maria

Åh så härligt & komma igång med träningen, man mår ju så mycket bättre!
Snygga skor förresten ;)

Linda K - Hemma hos Klintons

Härligt! Hejja dig. Men slit inte ut dig. Kram kram

Lisa

Åh vad skoj :) jag älskar att träna och vilka snygga skor!

jannice lindell

de är härligt att träna. alla borde göra de :D man blir piggare ocvh gladare.

pillan

Hejja Petra! Nu är du på G, behåll den känslan ;)

Puss P

Denise - Mama till Noah!

Duktigt av dig! Här används inte Sats kortet allt för ofta. Svårt att finna tid när man har barn känner jag och när man väl har tid/ork så ska mannen bort eller så är man trött eller har ont i magen (har också problem med magen) och det drar ner träningsmotivationen en del det dagar man har ont :/ men vi får hejja igång varandra !:)

Karin O

Härligt initiativ och vilka grymt snygga skor!