Let´s go trick or treat

Boooo spooky
 
Idag tog vi oss till Stinsens köpcenter där tjejerna fick en varsin ansiktsmålning.
Såklart valde de en liten pumpa på ena kinden;)där stod vi o köade i en hel jädrans timme och allt för en liten pumpa:)
Sedan fick vi äran att träffa scooby doo som gick lös i butikerna:)
Samt lite halloween pyssel på det.
 
Mina små pumpor på stinsen.
 
Sedan var det bara att åka hem o klä ut sig o måla sig ännu mer läskig inför trick or treat.
Engla valde att gå med sin kompis Freja.
Såklart att det blev bus om de inte var hemma o öppnade eller inte hade godis.
Tjejerna hade tydligen möblerat om lite för grannarna haha men inget elakt utan mest flyttat runt på lite bord och lyft undan en o annan pumpa:)
 
 
Alexandra och hennes kompis var snälla och gick med Nova och kompis lillebror.
Min söta djävul;)

Själv färgade jag en slinga blå i mitt hår samt tog lite fake blod runt mungipan och det sitter som berg:)
Så fint om jag själv får säga det men hallå det är bara halloween en gång om året så vad gör det om tusen år.
 
Firar ni Halloween?
 
 
Amanda

Vi firar inte det nämnvärt, men uppmuntrar barnen i kvarteret när de kommer och ringer på!:-)

Kram!

Linda K - Hemma hos Klintons

Åh så söta. Här gjorde vi pumpa och Elvira var utklädd. Annars var det bara lugnt här. kram kram

jannice lindell

Min son firar halloween på dagis! Men vi gjorde aldrig de som små själva. Men tror detta kommer börjas =)

Maria

Här är det lugnt med halloweenfirandet i år.
S hade på skolan förra veckan & frågar inte efter det.
Vill hon gå ut på "bus eller godis" får hon självklart göra det.
Godis finns det här hemma i alla fall till alla som ringer på :)

Trevlig helg!

kram kram