Min Ekologiska Rosa Äppelmos

 
Testade för första gången i mitt liv att göra äppelmos.
Dessutom rosa äppelmos:)
 
Barnen tyckte det var supergott med rosa äppelmos och mjölk.
Tyvärr hade jag ingen askrobinsyra hemma så det fick bli lite vaniljsocker och burken med äppelmoset kommer garanteras ätas upp under denna vecka:)
Ekologisk äppelmos kan det bli bättre.
 
Äpplena plockade vi tillsammans  hos en klasskompis till Engla.
 
Inga onödiga tillsattser o skit här inte.
 
Supergott o nyttigt.
Tess

Gud så gott! Vi måste verkligen plocka ner våra äpplen i helgen som kommer. Mannen äter alltid äpplemos till sitt kvällsmål. kram

Maria

Ser ut att vara supergod!!

kram

maria eek

Så gott! Det hade jag velat testa :)

Svar: Det tycker jag verkligen;)
mammansprinsessor

Amanda

Men mums så gott! Tack för tipset! Det ska testas i veckan, kram!

Cissi

Men vad gott! Och vilken läcker färg!

yasmine modell mamma och fru

ser gott ut
ja det är super tufft o ledsamt saknar min man o 3åringen sin pappa
kram

Mamma till William och Wilma

Så gott med hemmagjort.Ha en fin tisdag.kram

Lisa

Åh sååå gott :)

Kram