Tisdag

Pom pomsen får hänga kvar i taket ett tag till;) så färgglada o fina.
 
Bryter av med lite rosa i vardagsrummet;)
Den gräsliga tapeten ska jag snart försöka byta ut,bara jag hittar rätt;)
Är ute efter New England stil tycker det är så fint.Måste bara ta mig tid att leta i tapetdjungeln,förövrigt är det bara vita väggar i rummet.
Så har du tips på tapet i new England stil så hojta gärna till.
 

 
Ska nu duka fram resterna från gårdagen,sedan blir det föräldrarmöte på dagis ikväll.
Känner mig inte helt nöjd med gruppen/avd Nova går på.
Absolut inget fel på pedagogerna utan det är barngruppen i sig som känns så fel.
Nova är äldst på sin avd och har bara en kompis som är ett halvår yngre.
Resten är bäbisar,alla hennes kompisar som blev 4 år flyttades till en större avd.
så Nova går på en småbarnsavd nu.
Från att ha varit en avd med ålder 1-5 så ändrades detta till 1-3år och det är en jätteskillnad kan jag tycka.
Från att hon har gått tillsammans med tio st femåringar och en del 4 åringar så blev det en småbarnsavd med blöjbäbisar.
 
Dagens Nova på sin rosa vespa.
 
 
 
 
 
Cissi

Fint med pompoms ;)

Lisa

Så fina pompoms :)

Kram

julia

underbara bilder :) kika gärna in på min motivationsblogg om du har lust :)

frida

Vilken mysig blogg. Tack för titten på min och hoppas du kikar in fler gånger. så mysigt kalas för en 23 åring. Så snyggt och fint. chokladtårtan såg smarrig ut.