Torsdagen

Dagens envisa 3-åring.
 
Har en Nova som väljer sina kläder själv,vi varvar mellan två tre tröjor och en hello kitty klänning o några tights;)
Har hur mkt kläder som helst o inget passar damen i smak.
Massor med kläder efter storesyster som bara ligger i lådan o skräpar:(
Men i morse kom Nova på att hon kunde ha på sig sin kalasklänning,den passar inte så värst bra till dagis kan jag tycka men jag orkar inte ta fighten,någongång måste ongen ge med sig o använda annat phju... Envisa Märta.
 
Det kallas kanske 3 års-trots eller vad vet jag:)
Trotsåldern sitter väl i hela livet så detta är väl en utvecklingsfas då;)
Är glad så länge hon inte går i pyjamas dygnet runt.
Hur som helst så är hon bestämd men söt o go.
 
Myser med största syrran på morgonkvisten.
 
Den här tjejen kan man inte heller övertala så mkt.
Alexandra har världens tjockaste/finaste hår med lockar och vad gör hon med detta tro?
Plattar håret:(
Ge mig håret istället.
 
Träffade min söta son över en lunch idag:)
Nova var ledig så även hon lunchade med brorsan.
Tyvärr så var hon på sitt roligaste humör och brorsan har noll tålamod med sina småsyskon så det slutade med att han tackade för lunchen och åkte o jobba vidare:)
 
Gårdagens bild på Engla i skolan.

Nu ska det snart nattas barn.
Sedan hoppas jag på en bättre nacke i morgon,har inte tid att ha ont o vara förkyld.
Nästa vecka har jag annat att göra och då funkar det inte att vara förkyld helt enkelt;)
 
 
 
 
 
 
dianasdrömmar

Vilken söt prinsessa :) kram Diana

Maria

Klart man kan ha kalasklänning till dagis, HiHi :)
Galet söt är hon i allafall!
Hoppas att nacken känns bättre idag!

kram kram

Tess

Så fina barn! De där 3-åringarna jobbigt mellan varven ;) Hugo har varit sjukt envis sedan han blev 2 år........önskar dig en fin fredag! kram