13 År den 13 September


Imorse blev det glass och presenter på sängen till Alexandra:)
 
Imorse sjöng vi för Alexandra och kom intassandes med glass och födelsedagspresent.
Eftersom hon hade opererat munnen dagen innan så blev glass ett bra val:)
Nova och Engla hade slagit in presenterna själva till storesyster(så gulligt)
 
Efter Alex åkt i väg till skolan så mötte jag upp hennes pappa i Täby C för att fixa ett bankomat kort dagen till ära åt  Alexandra.
 
Eftermiddagen blev det tårta vilket jag aldrig trodde hon skulle kunna äta;)
Så duktig och även om hon hade lite ont i morse så var hon envis med att gå till skolan.
Känns skönt att detta ingrepp nu är klart och att hon blev nedsövd.
Tror det gjorde mkt att hon blev nedsövd eftersom kroppen är då avslappnad,sist hon gjorde ett ingrepp var då det drogs ut 4 tänder o de öppnade upp tandkött så hade hon så jädrans ont.
Ingreppet de gjorde i går var betydligt större men och nej jag har inte vågat titta in i munnen riktigt ännu;)
Nog om detta.
 
Nu har vi en tonåring i huset;)
 
 
En nöjd födelsedagstjej.
 
 
Som alltid så skiner solen den 13 september och min dotter har nu blivit ett år äldre:)
Får visa vad paketen innehöll en annan dag för nu väntar kudden,jag är rysligt trött ikväll.
Haft mardrömmar under natten o dagen var jobbig igår på alla möjliga sätt.
Hände en del skumma saker på uppvaket igår,dock inte med Alexandra men lite annat som jag reagerade på;)
Så inatt har jag legat o funderat på yrkesmördare o gud vet allt(helt normalt)
Lite spooky:)
Vill inte skriva så mkt mer än att jag stod öga mot öga med en stor o otäck brottslig ,tur att han var fastkedjad i handbojor men att denna otäcka odjur behövde mellan 6-8 poliser med sig kändes rätt så otäckt.
Vad hade han där att göra?jo självklart behövde han kanske också fixa sin käft men att han de stod framför våran säng var ingen mardröm det var ett faktum.
Som mitt ex sa ,han har inte bara åkt dit för en felparkering:=)
Anneli

Duktig hon har varit,fina Alexandra !!
Va skönt det är gjort !!
Kramar

Sofia

Grattis till din stora tjej! Vad skönt att allt gick bra och att hon inte verkar ha så ont så hon kunde fira sin födelsedag ordentligt!

Usch, det lät läskigt! Vem var det??

Nathalia

Grattis till Alex Förstår att du blev rädd att träffa på en brosling.
Får man fråga vem det var?

Nina

Grattis i efterskott! Fina presenter hon fick =)