En Ny Vecka


En matchande frukost i morse:)
 
Hej nya vecka!
 
En riktig ruggig höstmorgon med endast 6 grader varmt i morse.
Nova fick ta på sig mössan för jädrans så det blåste.
Engla hon sparkade glatt iväg på sparkcykeln när vi gick mot skolan.
Hade kvartsamtal i fredags på skolan och det går bara finfint för våran tjej.
Fler Englor upplyste fröken om;)så kul att höra.
Vi har en blyg tjej men hon törs räcka upp handen och det känns så skönt:)
Hon har ju inte gått så länge i förskoleklassen så det är ett gott tecken att hon törs prata i grupp.
 
Nu är det snart premiärdags för drömkåken på 4.an sedan väntas ensam mamma söker som jag absolut inte kan missa,så kvällen är räddad för min del:)
 
Nu drömkåken.
Therese

Å drömkåken hade jag velat sett men har svårt för att titta på tv så "tidigt" då barnen är uppe och surrar....kram

Svar: Jo det var "tidigt" för mina barn ville inte sova förbränns nio igår:( tur det finns tv 4play ;)men jag missade nog inget.kram
mammansprinsessor

Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Åhh, älska rosa! :)

Cissi

En riktig snygg frukost ;) var drömkåken bra? Ville se, men blev för mycket att stå i igår..

Svar: Tyvärr hann jag bara se en liten del ,som vanligt då barnen ska nattas mitt i:) pappan i huset duger tydligen inte till det:) får se på datorn,kram
mammansprinsessor

Lisa

Vilken härlig bild :) åh drömkåken missade jag, så synd!

Lotta - Mamma till Filippa <3

Mysigt :) Vackra rosor

Svar: Tack:)
mammansprinsessor

Karin O

Underbara färger:)

Malin Aurora

Åh vilken vacker kopp!