En sån morgon

 
 
Imorse blev det en rivstart till skola/dagis.
Såklart att vi kom 10 minuter sent till skolan jippie så pinsam jag känner mig.
Men det är ju så mkt kläder som ska på om mornarna och man vill inte frysa häcken av sig.
Englas klädval i sista minut blev som det blev,täckbyxor o gympadojor o höstjacka i helt olika färger haha.
Tur jag fick med de svarta vindbyxorna i skolryggan så hon kan byta om under dagen:)Två clementiner lyckades jag slänga ner i farten också.
Det är ju smart om man packar väskorna dagen innan jo jag vet;)
Men gårdagen bjöd på en galet trött eftermiddag/kväll trodde jag skulle somna redan vid spisen då jag skulle se till att laga världens godaste torsk m äggsås men tyvärr där slet jag en timme i onödan och ingen i fam kunde äta den:(
Bad sambon köpa med sig Mc Donalds hem då han ändå skulle hämta hem Alexandra från dansskolan.
Det blev ett godare alternativ:)
 
Somnade med blött hår igår,skulle bara natta barnen sen klev inte jag upp ngt mer;)
Så jag var så där rysligt fin i håret i morse,virvlar precis överallt.
Borste??Den var spårlöst försvunnen ,alla borstar i huset var tydligen svåra att få tag på.
Hittade tillslut en barbieborste till dockan:)vilken tur o så fint det blev grrr....
Bråttom bråttom cyklade Engla jag o Nova sprang med barnvagnen mot skolan.
Jag måste sett ut som trollet själv då jag lämnade in Engla i klassrummet haha.
 
Min Iphone letade jag febrilt efter imorse men fick lämna den hemma då jag inte kunde hitta den.
Men nån timme senare så fann jag den i min sminkväska?
Jag hoppas att dagen bara kan bli bättre;)för det är i alla fall Fredag mina vänner.
 
Nu är det storstädning av hus som gäller för imorgon blir det finbesök.
Ingen mindre än min sons svärföräldrar med respektive kommer på födelsedagsfika.
Jag har aldrig träffat dem,så det känns liiite pirrigt i min mage.
Dessutom blir världens finaste bästa son 23 år imorgon.
Min son 23 år hur fort gick inte det?
28 september 1990  kl 23.11 föddes min Thimmy,älskade gobben då;)
Minns när vi låg där du jag på BB.
Det var du&jag mot världen.
Så kom det en liten tår där i mitt öga;)
 
 
Har pimpat till gäst toan lite med ny matta och handdukar i turkost.
Allt från Ikea så det behöver inte alltid kosta en förmögenhet när man vill ändra på lite detaljer som jag gjorde i våran gästtoa.
 
 
Något jag stör mig på i denna lilla toa är det stoooora handfatet,hur f-n kan man bygga så?
Med tanke på bygga så har det kommit nya ritningar från våran arkitekt nu men får visa er en annan dag.
Blir spännande hur det blir med vårat kommande projekt inredningsbar vind "övervåning"
 
Slängde in en korg med dassrullar så nu behöver ingen skrika efter papper på ett tag.
 
Hopp om en god Fredag.
Vad händer hos dig i helgen?
 
 
Lisa

Hoppas att du får en fin helg!

Vi ska mysa med vänner och äta fredags gott :)

kram

Anneli

Vilken morron :-P
Inte tror jag att du behöver städa sååå mycket, du har så fint !!!
Lycka till imorrn å grattis till Timmy!!
Kraaam ( jag får väl höra sen ) ;)

Svar: Tack Tack:)Nej inte våran tapet i vardagsrum den är bara för gräslig men jag hann inte tapetsera i morse:)hade så mkt bullar att baka men som du vet så gick det ju bra:)Kram på däj.
mammansprinsessor