Obama in da house in Sweden

 
4 september 2013 en dag att minnas;)
Ojoj vilken spännande morgon det blev när jag tittade på nyhetsmorgon imorse för att se Presidenten Barack Obama anlända till Sverige.
En glad president kom nedskuttandes ur flygplanet.
Jisses så coolt och vilken mäktig man han är.
Haha även Engla kom hem från skolan påläst om dagens händelse hon visste minsann att den där Obama hade med sig blod och en bil som inte kan gå sönder och ett jätteflygplan med massor av poliser;)
Jodå den rekordstora säkerhetsinsatsen blir man impad på:)
 
Hur mäktigt som helst är det att vi har presidenten på besök ett dygn:)
 
Annars har dagen bjudit på en massa sol och värme.
23 grader varmt denna september dag.
Mornarna är förvisso kyliga men inget som stör mig om vi har så här fina dagar.
De två små har precis slocknat här brevid mig.
Nova höll mig vaken mer än halva natten,vet i tusan vad hon pysslade med men en sak var säker och hon var ARG som ett bi.
Vi la oss på soffan nån timme ,sedan i hennes säng o tillslut sista timmen i vår dubbelsäng phju...
Känner mig som ett vrak.
Hade tänkt behålla henne hemma idag men hon skulle såklart till dagis till varje pris för idag var det utflykt till skogen minsann och det ville hon inte missa.
Men jag talade om för pedagogerna att det kommer nog vara en trött Nova på dagis,så hon fick äran att vila och hon slocknade först av de alla;)jo tacka för det.
 
Nu ska jag bara ta och förhöra Alexandra för hon har prov på religion imorgon!
Sedan är det bara att stupa ner i sängen o hoppas på en bättre natt och det hoppas jag verkligen för jag är dessutom gräsänka:=)
 
Men vad gör det om hundra år.
Vi har ju för tusan Obama här på sverige-besök.
 
 
 
 
 
Maria

Jag satt också klistrad framför tv:en. En stor dag idag med en sådan mäktig man i landet :)

Hoppas att ni får sova gott i natt.

kram kram

Amanda

SÅ fin vas! Är det den från Mio?:-)

Svar: Tack så mkt nej den är från H&M,vet att Mio har en liknande och den är jag så sugen på!
mammansprinsessor

Elina

Det är faktiskt rätt så häftigt, dock missade jag då det var på tv,n :/ Kram!