Thimmy 23 år idag

Förbereder min sons födelsedagsfika idag.
September månaden då tre av mina barn har sina födelsedagar.
Det gjorde jag väl bra;)
 
Thimmy min äldsta blev 23 år idag!
Firade födelsedagen hemma hos oss,det hade blivit för trångt i Thimmys lilla lgh.
Med sig tog han flickvännen och hennes föräldrar med respektive samt barn/syskon.
Min syster o fam kom såklart även förbi.
 
Hade hängt upp lite pom poms dagen till ära.
 
Passade på att få vara med på en bild med mitt födelsedagsbarn :)
 
Blåbärstårtan var hur god som helst.
 
Chokladtårta kladdkakor bullar o en massa massa fika.
Mamman i mitten mellan son och flickvännen.
Nu fick Madeleine se vad hon går för;)Bullarna blev supergoda så hon uppfyllde kraven.
Världens mysigaste flickvän har nog min Thimmy;)
Madeleine ville så gärna ta en familjebild på oss,tror inte ens vi har en bild med hela fam så ingen mindre en jag blev glad.Sen ska man ju få alla att titta in i kameran;)
 
Men här är i alla fall jag o min familj och jäklar så många barn vi har:)
 
Grattis Grattis Grattis till Thimmy 23 år idag!
 
Alexandra och min syster Annika
Presentkort från NK
Massa fint fick dagens 23 åring!
Tröjor,Ipad,brandsläckare,skylift på Globen,George Jensen pasta burk,Redbull eftersom han konsumerar några dagligen;)
 
 
Ett härligt födelsedagskalas med mkt nya trevliga människor.
Jag tror Thimmy blev nöjd o glad och även jag:)
 
Med denna lilla bildbomb från dagen så säger jag god natt o på återseende:)
 
 
 
 
anneli

Sån härligt dag !!!
Kram

Svar: ja supermysig ;)kram
mammansprinsessor