Tisdag

Sötaste skoltjejen Engla.
 
Nu rullar dagarna på och vi har redan kommit in i början på September.
Oj oj jag har tre födelsedagsbarn denna månad:)
En av dem fyller dessutom tonåring.
 
Ikväll ska vi på föräldrarmöte på Englas skola.
Ska bli spännande och se vad de har att säga.
Så himla skönt att kunna gå tillsammansFörr har jag alltid fått gå på skolmöten ensam.
Minns mitt första föräldrarmöte på min sons skola,där satt jag ensamstående mamma på 25 år:)
 
 
Engla o Nova med den bästa pappan såklart;)
 
 
 
Åter till röjning i förråd och garderober.
Det blir många kassar till second hand o kompisar.
Ha ha hittade ett helt oöppnat blöjpaket,grannen tackade o tog emot.
Inga småbarn i detta hus längre minsann.
 
 
 
 
 
 
 
 
Nina

Roligt med så många födelsedagar =)

Här är det också föräldramöte ikväll, igen...

Linda

jätte söta

Mamma till William och Wilma

God eftermiddag söta..Så fin bild på pappan och barnen..Ha en fin tisdag söta..kram kram

Amanda

Det är så skönt att få rensat! Ert sovrum är ju så himla fint! Kram

Linda K - Hemma hos Klintons

Ser ut som om ni har det toppen och vad skoj med så mycket födelsedagar. kram kram

Elina

En kalasmånad med andra ord, så kul :))

Lisa

Så fina bilder :)

Kram