Våran Engla 6 år idag

Imorse sjöng vi för Engla som blev 6 år.Det var en trött tjej som låg och sov när vi kom in och sjöng för henne.Muffins o present dagen till ära.Engla hoppade glatt upp ur sängen och började med en tugga på muffinsen.Ett paket med tre st Disney Barbie. Påklädd och klar inför skolstart med sina Disney Barbies. Jag frågade fröken om vi fick bjuda på glass denna dag och var det piggelin så var det ok.Så Engla var så stolt att få ta med glass till skolan,det var en stooor grej för det fick man inte göra på dagis.  Min Piggelina i morse:)
Therese

Gullunge! Grattis från oss! När Viggo fyllde 4år blev han arg när vi kom in och sjön så han vaknade, få se om det blir samma visa då han fyller om två månader. Ser att du har liknade problem, det är stilmallen i inläggsfunktionen som måste återställas. Man måste spara ner kodmallarna innan man gör det men jag vågar inte göra det själv så jag väntar på hjälp. Irriterande är förnamnet. kram

Svar: Tack säger Engla:)Men hjälp jag får nog också be om hjälp men vad de ska krångla.höll på med detta inlägg en timme grrr...Trodde de var jag som var trött haha men tur jag tittade in till dig,har du ngn kunnig?kram
mammansprinsessor

Cissi

Stora tjejen! Grattis till fina Engla!

Amanda

Grattis goding!! Kram!

Kristin

Grattis fina Engla på din dag!!!

anneli

Vilken lycka att få bjuda på glass :-D
Hoppas hon fick en bra dag <3

Lisa

Grattis sötis :)

Kram