Lätt på Foten

Nya snyggingar på mina fötter,älskar dessa Nike då man känner sig lite "lätt" på foten:)
Happy Friday
 
Kan börja med att detta gummibandstrick jag tänkte envisas med klipptes sönder samma dag:)
Att snärta sig sjäv vid varje negativ tanke hade fått min handled att se brutalt misshandlad ut.
 
Igår satt jag i ett möte över tre timmar och det är så mkt roligt som kommer att hända,ett spännande projekt och äntligen börjar det hända grejer:)En massa beställningar är gjorda och wow så häftigt säger jag bara:)
Dessutom så känner jag mig extra "duktig som klarade detta utan min sambo till hjälp.
Det är han som hållt ställningarna tidigare men igår fanns det ingen möjlighet för honom att vara med.
Ja som sagt nu börjar det snart hända grej här i vårat hus så grymt häftigt.
 
Träningen har gått lite mindre bra med denna veckan,inga tider o svårt att komma ifrån vissa kvällar,men helgpass är inbokat,samt en massa pass har jag bokat upp mig på till nästa v så här kommer vi inte undan o är lata:)
 
 Har lovat min stora tjej att göra kycklingpaj till middag så jag har nog en glad/hungrig tjej som kommer hem efter dansskolan ikväll :)
 
Helgens planer blir dubbla barnkalas, Bankärenden,träning,fix i garage,besök hem till min fina son o flickvän för att se på nya lgh de köpt tillsammans:)
 
Solig Fredag önskar jag dig!
 
 
 
 
 
 
ullie

oj låter som en fullspäckad helg =) Får se va vi hittar på vad vädret tillåter. Hoppas på härligt väder.
Va duktig du är som tränar

Carolina

Superfina dojjor! Gillar Nike! :-)