Onsdag

Älskar detta märke som säljs på Kapp Ahl, så mkt min stil men denna är dock Englas:)
 
 
Hej idag skiner solen och det gör att man bli på ett bättre humör,ialla fall jag:)
Hade lite småbrådis imorse för att hinna komma till skolan i tid men vi kom innan klockan ringde in och dessutom hann vi leta fram gympa påse och kläder så det gick med en väldans fart här i morse.
Hade två tjejer som absolut inte ville släppa taget om mina ben vid lämning,usch jobbigt men vet att det går över lika fort.
 
Som jag skrev igår så händer det mkt roligt och spännande i mitt liv just nu och jag ska göra mitt bästa för att fokusera på det som är positivt o bra istället för att gräva ner mig i allt negativt tänkande,lättare sagt än gjort men så måste det få bli,jag funderar på att sätta en gummisnodd på min handled och ha den där 21 dar och snärta mig varje gång det kommer upp en negativ tanke om mig själv.Varje gång jag snärtar mig så börjar jag om på dag ett,strävan är att klara 21 dagar utan negativa tankar:)
Att tänka på det man ändå inte kan göra något åt är bara onödigt lidande men lättare sagt än gjort.
 
 
Något som jag känner mig lite mer nöjd är hur jag äter nu för tiden,inget godis alls har det blivit under denna helg och jag ska utmana mig själv att stå över ända tills det blir påsk,då ska jag belöna mig med en chokladhare :)
 
Önskar dig en fin dag och var rädda om era nära och kära.
 
 
yasmine modell mamma och fru

det där såg gott ut.
jag måste också försöka börja äta nyttigare. slinker alltid i för mkt sötsaker hehe.
hoppas du har en bra dag
kram

linellas

en go frukost som den där är minst lika god som godis, om inte godare! :)

jannice lindell

Gillar också Kappahls kläder nu. De är stil på kläderna :)

ullie

åhh 21 dagar?? Hade aldrig klarat inte ens 2 . suck
Jo ja vet man ska va poistiv men det är inte alltid så lätt inte.

mmm gott det såg ut

Svar: Haha det där gummibandstricket gick inte hem hos mig;)skulle ju se misshandlad ut om jag fortsatte haha neeh det var ingen lät utmaning,kram
mammansprinsessor

Cissi

Gillar också den "serien" på Kappahl, jättefina grejer

ullie

ja jag oxå ...