Påskkärringen Nova

Sötaste påskkärringen i stan.
 
Nova som har påsklov denna vecka,var bjuden till förskolan idag för att klä ut sig till påskkärring:)
Hon var laddad tidigt i morse och stolt som en tupp när vi klev innanför dagisdörren.
Min lilla tjej som oftast är lite blyg o tillbakadragen kunde man inte se ett spår av denna morgon:)
 
Engla ligger kvar i sängen o ser på film,ingen brådska här inte och granntjejen har redan knackat på och vill leka men Engla trivs bra här i sängen:)Hon har en eländig hosta så lika bra att vila upp sig inför dagens kompishäng.
Igår var nog alla grannbarn ute och lekte loppis haha det ska börjas i tid,tjejerna kom in med både det ena o andra och de sålde även sina egna leksaker:)
 
Själv har jag så ont i mina ben att jag smäller ägg.
Drog i väg på spinningen som en tok i går,jag som nästan tänkte kliva av under uppvärmningen för jag höll på flåsa ihjäl.
Men styrkan fanns där någonstans o vips så drog jag iväg som aldrig förr på den där cykeln,svetten rann längs golvet haha
Känns så skönt när man orkar komma i mål utan att sänka tempot varje gång:)
 
Nu är det hög tid att dra fram snabeldraken,egentligen skulle det nog räcka att släppa in fåglarna,barnen har en tendens att smula ner heeeeela golven.
Sedan vill jag få en dos D-vitamin så bäst att skynda på här:)
 
Hanna Karlsson

Så söt hon är!

ullie

åhh stackare . så där har ja ofta ont då ja har ju min sjukdom fibromyalgi som gör det så i bland. känns som världens träningsvärk fast man inte vet va man gjort.

Lilla tussa söt .förstår hon va stolt som en tupp hihhi där fick ja till det :D
jobb helg här nästan hela påsken . tagit ledig påskafton annars så

stor kram o Glad Påsk ändå =)

Kristin/onlyfemale.se

Så söt hon är!!

Glad påsk på er.

Kram

Karin

Så söt:) GLAD PÅSK