Sötsug och påsklovet har nu börjat


Sötsuget denna vecka har jag slitit ont med.
Gjorde lite nya energibollar igen för att dämpa suget;)
Men hjälpte det ??
Det är den tiden på månaden man känner sig som mest sötsugen också grrr...men jag har lovat att till påsk kommer chokladharen:)
 
Detta recept är på mina nyttiga chokladbollar

Kanske har du ngt nyttigt och gott recept att dela med dig av?
Eller tips på ngn sida med massor av nyttigheter så skriv gärna en rad i kommentarsfältet så blir jag glad:)
 
 
Önskar dig en fin Fredagskväll
Här blir det Let´s Dance och vitamin well och ikväll röstar jag på den söte lille Benjamin.
 
 
 
 
ullie

så fin bild på dej
mmm har oxå sånt sug nu fattar inte måste ha socker hahah
Hoppas ni får en fortsatt skön helg här oxå påsklov alla har kanske det just nu då
kram kram

JUNITJEJ

Energibollarna ser goda ut!

Kristin/onlyfemale.se

Måste testa det receptet, har sagt länge att jag ska testa att görs chokladbollarna.

Ett nyttigt tips på andra godsaker är dessa. Ljuvliga!
http://onlyfemale.se/2013/11/17/nyttiga-godsaker/

Kram

jannice lindell

så himla fin bild på dig=) Kram