Sunny saturday

Bild från min instagram där jag heter @PetraOlzzon
 
Hej vilket fantastikst väder vi har:)
Även om jag inte tillbringat så mkt tid utomhus denna dag så blir man på sprudlande humör av att bara se solen .
Barnen springer in o ut och de samlas på våran studsmatta o leker o ha skoj.
Själv har jag gjort en djupdykning ner i tvättkorgen denna Lördag.
Perfekt att kunna hänga ut all tvätt och fort torkar det.
 
Mannen befinner sig på garage taket och gör det sista phjuh så det spikas o sågas.
Men snart är vi klara med det ,fattas bara några till brädor och det var hur mkt folk som helst på byggvaruhuset idag så vi valde att åka därifrån och gör ett nytt försök imorgonbitit när de öppnar.
 
Testade att baka Lch-bröd imorse som ni ser på bilden.
Helt ok och snabbt gick det också,ännu bättre:)
Bara en påse riven ost och 3 ägg och fiberhusk o bakpulver sedan in i ugn.
Min smoothies blev även grym den med;)
Nästan som en smoothies från naked juice bar,jag blandade i apelsin ,hallon vaniljyoghurt,banan,kakao så smarrigt.
Barnen älskade den:)
 
Nu är det hög tid att sätta fart med middagen ,tacos om barnen får välja;)
Hoppas bara att mannen kan slita sig från taket.
 
Ha en fin kväll i solen.
.
 
 
jannice lindell

Vilken underbar bild! Såg gott ut.
Ja,vilket underbart torkväder vi har va?
Så himla varmt ute i luften. Perfekt för tvättdagar! Kram

Kristin

Mmm ser gott ut. Måste pröva att baka bröden, tyckte barnen om dom? Kram

Svar: Ja barnen tyckte faktiskt också om de:)kram
mammansprinsessor

Angus

ja jösses va härligt det är ute! man blir ju alldeles kär