Tandreglering och utvecklingsamtal

Nova min Älskade Kärlek ;)
 
Idag har jag fått mig en härlig träningsvärk i mina lår.
Promenerade till spåret igår och sedan körde jag med 2,5 km löpning men kände mig inte helt nöjd med mig själv då jag flåsa värre än en hund o fick stanna 3ggr:(
Men å andra sidan har jag aldrig i mitt hela liv kört på någon som helst  löprunda mer än till bussen;)
Men skönt var det och jag tänker köra en runda i helgen.
Fick bli en PW idag tillsammans med Camilla:)
Gym passen har varit fullbokade denna v,får se till att boka i tid till nästa v.
 
Mötte upp Alexandra efter skolan hos tandregleringen i Täby c.
Denna tandställning som ska spännas i tid o otid;)men det går sakta framåt.
Hon fick beröm för att hon sköter det så bra,sånt är ju alltid kul att höra:)
Aldrig att hon gnäller över att det gör ont.
 
Alexandra fick även äran att passa E och N i kväll.
Jag och Björn hade tid för utvecklingsamtal på Novas förskola.
Det är så roligt att höra att Nova är så duktig som kan så mkt om siffror och bokstäver hon skriver sitt namn själv.Men det tråkiga att höra var att hon har så höga krav på sig själv,men hon ser upp till sina äldre syskon som går i skolan så det är väl så att den som är minst vill gärna vara lika duktig och hänga på.Även om hon är nyss fyllda 4 år.
 
Så roligt att få se o höra lite av deras dagar på förskolan,fick även se ett filmklipp där Nova sjöng tillsammans med en kompis;)min lilla blyga tjej som äntligen börjar sakta men säkert vågar träda fram lite mer.
Till hösten kommer Nova att byta avd till en för barn mellan 3-4 år.
Nu går hon på en avd från 1-4 med bara fyra st barn född samma år som hon.
 
 
Systrarna bus med sina hus.
Eftersom det blivit lite varmare om dagarna så har Engla börjat få cykla till och från skolan tillsammans med mig tyvärr har jag fått punktering på min cykel så det tar sin lilla tid varje morgon;)
Men varje motionstillfälle ser jag bara positivt.
 

Redan Fredag imorgon:)
Så fort denna vecka har gått
Imorgonbitti ska jag och mannen iväg till kommunen för ett möte,ska bli väldans spännande;)
Återkommer om det vid ett annat tillfälle:)
 
Nu väntar kudden,jag är grymt trött denna kväll.
 
Vad händer hos dig?
 
 
 
 
 
 
 
 
ullie

Nu missade du precis mitt nya inlägg =)
jo det e väl inte så kul man vill ju höra allt positiva. Har fått två tider om två utav dem nu med utvecklingsamtal.

Svar: Åh då måste jag titta in igen;)ja det mesta var ju positivt;)men att hon har höga krav kom inte som någon chock direkt heller det visste vi redan,men lite synd då man bara är 4 år och känna så;(kram o trevlig helg
mammansprinsessor

ullie

ja hoppas du kikade in =)
usch ja det e rätt jobbigt att det börjar så tidigt men min lilla är oxå så faktiskt så vi får me se hur det går
hoppas din helg är bra. Här myser vi och tar det lungt kram