Det där med frukost

Frukosten som jag serverade familjen imorse
Nästa vecka börjar skola/dagis dra igång igen.
Jag känner mig lite smått nervös med tanke på hur dåligt mina barn äter till frukost.
Engla är den som även är morgontröttast av oss alla så det blir en utmaning att få i henne frukost innan skolan börjar.
 
Någon vänlig själ som har tips på nyttig god frukost som inte tar hela morgonen att tillaga så dela gärna med dig.
 
 
 
Själv tycker jag att frukost är bästa målet på dagen :)
 
Men här fick jag allt sitta ensam imorse med min kaffekopp.
 
 
Vad äter era barn för vardagsfrukost?
 
 
 
Susan

Ja du - HJÄLP för det där med barnafrukostar!
Jag, trots att det är 20 år senan, minns med visst mått av fasa denna stress o press över att få I barnen NÅGOT!
Jag pratar fortfarande om (och skäms en smula) över att min yngsta fick kantfria! rostade formfranska med sylt på - för att hon skulle äta NÅGOT.
Idag är hon en MYCKET klok kostmedveten 26-åring!

Bara så du vet ;-)

Utan att kränka säger jag - Tagga ner. Minsta frukost är en vinst!

Kraaam

maria eek

haha mina är likadana. Jag gör typ hotellfrukost åt mej själv och de sitter där med sina fjantiga smörgåsrån :P