Hampton Republic

Fullkomligt älskar Hampton kläderna från Kapp Ahl
 
Engla fick välja färg själv på sina Hampton kläder idag och givetvis så blev det lila.
Hon var så sugen på de lila chinosarna så även dessa par fick åka ned i påsen.
Hon är så gullig att shoppa med,hon vet vad hon vill ha:)
 
 
Syskonmatchning på hög nivå.
Alexandra och Nova valde precis lika tröjor och eftersom kapp ahl är så stora i sina barnkläder så passade även tröjan i storlek 170 så pass bra till min Alexandra,även jag kunde ha den så nu får vi slåss om den :)
 
 
Lite nytt inför skolstarten och hösten till Engla
 
Mjaau.. även denna goding blev det.
 
Passade även på att köpa toning till mitt hår efter min klipptid idag så nu är jag lite mörkare igen och de slitna topparna är ett minne blott.
 
Alexandra har sovkompis nr 2 här ikväll får se om det blir någon sömn för damen fast hon borde nog vara trött med tanke på att hon hade kompis nr 1 som hon skulle "dygna" med igår kväll :=)
Dessutom blir det en kompis nr 3 imorgon som ska sova över ,sa jag att vi hade ungdomsgård här hemma:)
Men jag tycker det är helt ok för då vet jag vart jag har henne.
 
 
Morgondagens outfit blir den svarta klänningen från Vero Moda som jag hittade på Nicole i Sollentuna
Nu vet jag inte riktigt om långkoftan passar till klänningen men det återstå att se imorgon,jag vill ju inte frysa ihjäl då vi ska sitta ute på festen.
 
Nu är det hög tid att lägga huvudet på kudden,har för övrigt haft en fin dag tillsammans med Camilla och hennes fina trio,så kul att umgås med någon som har barn i samma ålder.
Det blev poolbad och lunch o fika ute medans solen tittade fram lite nu o då för att sedan övergå i spöregn:)
 
 
 
 Godnatt
jannice lindell

Så tjusiga plagg... Snart dags för skoldags och då behövdes lite fint!=)

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Härligt med lite fint nytt inför skolstarten! Tyckte du blev jätte fin i klänningen och långkoftan (bilden på Instagram)! Hoppas ni hade en härlig kväll och att du får en bra start på veckan! Kramar

ullie

det är ju jättefin i klänning o kofta ..
så kul me lite nytt till tjejerna. prinsen är inte lika kul att hitta till här vill inget ha han ha ha

Hoppas du fick en bra start på veckan kram

Kristin/onlyfemale.se

Jättesnyggt! Jag har inte så bra koll på Kappahl faktiskt. Det finns ingen i närheten av jobbet och det är oftast på lunchen som jag passar på att shoppa kläder till barnen.

Du var så snygg i lördags, jag gillar verkligen den zebrakoftan. Var har du köpt den?

Kram!
Http://onlyfemale.se

Maria

Har också köpt de lila chinosen och den vita tröjan med stjärna till S och hon fullkomligt älskar dem :)
Klänningen och kofta ser jättefint ut!!

kram kram

Maria

S börjar i 3:an nu. Känns som hon precis började förskoleklassen, tiden bara rusar iväg!

Susan

Jag tycker också mycket om KappAhls barnkläder. Den kattröjan var ju bara för söööt :)
Vero Moda brukar jag också hitta en del fint på, din klänning var ju läcker och jag tycker i allafall att koftan är snygg till.
Ha det gott i skolstartsyran!

Helen.HUSnrNIO

Massa fint!
Koftan blev ju kanon tillsammans med kläningen :)

Trevlig fredag!